PRIMER ENCUENTRO DE CENTROS DE INNOVACIÓN EDUCATIVA REGIONAL

El 1 y 2  de agosto del presente año, se llevará a cabo el primer encuentro de los Centros de Innovación Regional,  luego que los  proyectos en Colombia finalizarán en su primera fase en el 2016.

Este encuentro tiene como objetivo general,  socializar avances en la gestión para la operación de los Centros de Innovación Educativa compartiendo buenas prácticas y retos, con el fin de establecer mecanismos de articulación y trabajo en red en beneficio de todos los actores involucrados.

El encuentro contará con la participación de la delegación Universidad Sangmyung , de Corea,  delegados del Ministerio de Educación, de las diferentes Secretarias de Educación, así mismo,   los Directores de los 5 Centros de innovación del país.

La reunión  tendrá lugar, en las instalaciones del  Centro de Innovación Educativa Regional – Zona Caribe  (Cieducar), edificio CeTIC,  de la Universidad de Cartagena.

¿Qué son los Centros de Innovación Educativa Regional – Colombia?

El proyecto “Centros de Innovación Educativa” del Ministerio de Educación Nacional, fue creado en su primera fase en 2014 hasta 2016, con el objetivo de promover la construcción de capacidades regionales de usos educativo de las tecnologías de la información  y las Comunicación (TIC).

Por lo cual se crearon 5 centros en Colombia, el CIER Sur en Cali, CIER Oriente en Villavicencio, CIER Occidente en Medellín, CIER Centro en Bogotá y  CIER Norte en Cartagena.

Actualmente están en una etapa de auto sostenimiento y con miras a seguir trabajando y fortaleciendo el objetivo con el que fueron creados.

208 Comentarios

• Ir al comentario no down payment car insurance in Oklahoma City OK Domingo, 19 Agosto 2018 22:58 no down payment car insurance in Oklahoma City OK

Dora is a shameless and power drunken woman. She has enjoyed sweatless money and she doent want to let go again. Now she is ready to do anything to make she stays in power. Shameless woman!

• Ir al comentario cheapest car insurance in Hesperia CA Domingo, 19 Agosto 2018 22:33 cheapest car insurance in Hesperia CA

Wah boleh juga tuh, biar sayanya gak cape bikin neh, tapi boleh gak neh&. pembayarannya bertahap&. berat juga kalo sampai 10 jt seh, kalo boleh paket yang lengkap dengan harga lebih murah, juga bisa pembayaran bertahap, maklum keuangan sekolah kan terbatas. Gimana?regards

• Ir al comentario auto insurance rates Binghamton NY Domingo, 19 Agosto 2018 20:30 auto insurance rates Binghamton NY

Now all I need is a wet weekend and the strength to say that work will wait till the next day and I definitely shall try to get a clean break ! I love feta, use it in a dozen ways, so thank you for making the process so easy to follow! This is quite fascinating for a gal who usually buys such at the supermarket!

• Ir al comentario car insurance in Bethesda MD Domingo, 19 Agosto 2018 20:17 car insurance in Bethesda MD

Je sais pas ou vous avez lu ça (dans le programme du FN?) mais le FdG ne veut pas faire marcher la planche a billets.Il veut emprunter directement à la BCE au lieu de passer par lintermédiaire des banques. En quoi est-ce choquant?

• Ir al comentario car insurance rates West Haven CT Domingo, 19 Agosto 2018 19:22 car insurance rates West Haven CT

oh, goodness, it's GORGEOUS!!! i'm impressed that it only took you 9 months! you are making me want to finish mine now. i need a good kick in the rear to get it done. congrats on a beautiful finish!

• Ir al comentario list of auto insurances in Bartow FL Domingo, 19 Agosto 2018 17:17 list of auto insurances in Bartow FL

Kiva, että tietokirjatkin kiinnostavat! Hanna, lopulta voin sitten esitellä sun gradun täällä blogissa. :)Erja, hauskaa että tunnet kirjan toimittajan. Ja Sara, huh, huomasin ettei blogiisi pääse, mutta onneksi se tuntuu nyt taas toimivan!Pienen mökin emäntä, tervetuloa Lukupiiriin toisenkin kerran!:)

• Ir al comentario cheap auto insurance quotes Mount Vernon NY Domingo, 19 Agosto 2018 16:17 cheap auto insurance quotes Mount Vernon NY

Soon to be released: Softly by Katy McWilliams (a.k.a. me) The cover is a little weird, gonna take some time to come up with a story for that one Yours looks rather Glam, dahling..!.-= Terri´s last blog .. =-.

• Ir al comentario cheapest auto insurance in South Gate CA Domingo, 19 Agosto 2018 15:56 cheapest auto insurance in South Gate CA

Ashley Stewart - BEAUTIFUL!!! Wow Alicia, these are absolutely gorgeous! You and Troy look so happy together! Congrats!Heather, I cant wait for you to do our wedding this summer. I only hope theyll turn out half as good as these!!

• Ir al comentario car insurance rates Eau Claire WI Domingo, 19 Agosto 2018 15:23 car insurance rates Eau Claire WI

Those are some great hats! I cant wait to see which one you knit! I only wish I could knit. if I tried to crochet one of these hats, it would probably turn out all lumpy and bulky :/

• Ir al comentario cheapest auto insurance Riverton UT Domingo, 19 Agosto 2018 14:50 cheapest auto insurance Riverton UT

, the release of pressure is positive reinforcement to a horse on a biological level. It may take people longer to learn the feel of releasing pressure with good and consistent timing than to learn clicker training, but as long as they are used in a consistent manner, both are excellent methods of positive reinforcement. In any case, I was not trying to debate training methods, but to start people on their journey to see the world with the awareness of a prey animal. I have no doubt your own awareness is one of the many reasons clicker training works so well for you. Thanks for your comment.

Deja tu respuesta

Tu correo electrónico no va a ser publicado. El código HTML no es permitido.